-->

Friday, November 30, 2012

Cerpen Kelakar : Wanita & Lift

Assalamualaikum. Salam 1 Malaysia.




Seorang wanita muda telah ter'bersalin' di dalam sebuah lif. Dier pun malu macam nak giler dan tak mahu kuar dari lif itu. Pihak pengurusan bangunan pun memanggil polis, bomba dan psychologist untuk pujuk dier keluar.

Psychologist tu pun cakap ler, "Cik... keluar lah... aper nak dimalukan... perkara biase jer nih."

Wanita muda yang terbersalin itu pun menjawab, "Tak mau, tak mau, saya malu."

Psychologist itu menambah, "Alah cik... tahun lepas saya ader 1 kes lagi teruk... pompuan tu beranak dalam longkang!!"

Mendengarkan kata-kata Psychologist tu jer, wanita muda tu terus meraung lalu berkata, "Yang tu pun saya gak, waaa!!!"

p/s : memang patut malu pon. hahaha


Thanks sebab baca entry Dak Fisha. Jom lah like and komen pulak

5 comments:

Cik Nur said... Reply

haaa..baru boleh komen..!
TAdi nur komen dekat kotak NuffnangX...

xde eh...pelikkk..huhuh

Cik Kay Jue said... Reply

adeh... hehe.. padan la dia malu..

Puteri Diyana said... Reply

LOL
mmg double triple ahh malu.~hahahaha
lawak lawak

ELeEa said... Reply

Adoyaiii...mcmni punya org pun ada kan...hehe

kak nora said... Reply

berapa kali 'ter' bersalin..sebab tulah malu giler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2012. All Right Reserved by Fisha Adura.