-->

Wednesday, August 22, 2012

Salam Lebaran

Assalamualaikum. Salam 1 Malaysia. Salam Lebaran.

Lamenya tak update kat sini. Fuh. Fuh. Fuh. (Tiup habuk sana sini) Hehehe. Di kesempatan ni. Aku nak mintak maap bebanyak kat korang dari hujung rambut sampai lah ke hujung kuku kaki jikalau aku ade salah silap dengan korang sepanjang korang datang menyinggah ke blog "dak fisha" ni.

Mohon harap diampunkan semua kesalahan ku ini. Hehehe ^^

So, camne dengan persiapan korang untuk raya ni?? Mesti best kan? Cehh. Entry ni da lapok bebenau lar. Da raya ke bape pon. Eish-Eish-Eish. Mohon ampun gak sebab lambat update nye ye. kikiki.



p/s: Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin :)


Thanks sebab baca entry Dak Fisha. Jom lah like and komen pulak

8 comments:

Cik Kay Jue said... Reply

selamat hari raya fisha.. sama la kita.. lama da tak update entry.. busy.. :P(busy la sangt..)

pr!ncEsS1405 said... Reply

singgah sini nak ucapkan selamat hari raya,,mohon maaf andai ada salah & silap :)

Mr. Doctor said... Reply

Selamat Hari Raya jugak untuk Dak Fisha & Suami $ Mertua.. hahaha.. dah ada ka? haha.. Maaf zahir batin.. Sori ya kalau ada terkasar bahasa terlebih gurau dan segala ter lagi..

Zaza Ridzlan said... Reply

lama xlawat fisha..mcm mana ry.. =)

Cik Nur said... Reply

salam aidilfitri nisa..

Yana Libra said... Reply

selamat hari raya fisha~~ :)

Cik Nur said... Reply

salam adilfitri buat fisha.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2012. All Right Reserved by Fisha Adura.