-->

Wednesday, August 8, 2012

Luahan Hati - Kenapa?

Assalamualaikum. Salam 1 Malaysia.

Allah SWT yang maha mengetahui segalanya

Ya Allah.
Kenapa hati ni sensitif sangat?
Kenapa susah sangat kita/orang nak paham hati ni?
Kenapa aku lah orang yang terakhir tahu something happen?
Kenapa bila depan aku perwatakannya lain?
Kenapa pulak depan orang lain perwatakannya lain?
Kenapa? Ape salah aku?
Kenapa aku tak pernah tahu ape yang korang tahu?
Kenapa? Kenapa? Kenapa?

Ya Allah.
Mungkin aku ni tak seperti korang semua.
Mungkin pemikiran aku ni tak sehebat korang semua. Kolot lah kan.
Mungkin jugak aku ni selalu diam kot. 
Mungkin. Mungkin. Mungkin.
Mungkin jugak dugaan kepada ku di bulan ramadhan ni.

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------


P/s : Sedihnya bila perkara cam gini jadi kat diri sendiri :'(
Thanks sebab baca entry Dak Fisha. Jom lah like and komen pulak

12 comments:

Cik Rongoks said... Reply

be strong.
xmo sedih2 tau ^^

yaya sensei said... Reply

saba dear :)
lain orang,lain dugaannya ..

Yana Libra said... Reply

takde org yang sempurna..sabarlah ye fisha :)

Terbang Bersamaku said... Reply

jgn sedih2 ye..smoga sabar & tabah selalu...lgpun dah nk raya dah nie, awk kena ceria2..=)

Cik Nur said... Reply

sabar byk2 ye fisha..

Cik Nur said... Reply

sbar, mgkin ada hikamh semua ni..

-meeSUPERGIRL- said... Reply

kenapa??? sebab kita ni manusia hidup yg ada perasaan . sabar lah .. Allah takkan menguji hambanya melebihi kemampuan kita ..

sieyzu eiyka said... Reply

sabar eh , biasa la tu . dugaan bulan puasa . Allah nak uji hamba dia lha tu..

Cik Kay Jue said... Reply

kita serupa fisha... dugaan... sabar ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2012. All Right Reserved by Fisha Adura.