-->

Sunday, May 13, 2012

Hobi : Kad Topup

Assalammualaikum. Salam 1 Malaysia.

Hello kawan-kawan awesome sekalian. Sihat?

Korang rindu kat aku tak? Hehehe. Kalau tak. Aku tak nak kawan lar. Hihihi. Semua orang ade hobi kan? Leh share kat aku tak? Nak tau. Hehe. Korang leh tinggalkan kat komen yer. Saje nak survey-survey.

Actually, aku sajer nak share dengan korang hobi aku yang pelik ni. Hem. Pelik ker? Ade member aku yang kata pelik and unik. Tak pernah orang buat. Haha. Tapi tak tau respond korang pulak camne kan? Tak gitu.

Hobi ni dah lame dah. Sejak dari sekolah menengah dulu. Aku ni suka sangat kumpul kad topup dari bentuk yang dulu hingga lah sekarang. Hem. Aku pon tak tau kenapa?? Kenapa yer?? Hem.

Ni lah kad topupnya
See?? ni baru kotak yang pertama. Ade lagi dua kotak tau. Aku dah dok kira malam semalam. Ade 1000 lebih lar. Hehehe. Tapi bukan kad topup. Harga total kad topup ni. Kad topup ade nak dekat 200. ^^

Seronok jugak kumpul kad topup ni. Hehe. Aku siap pesan kat budak kelas aku. Yang gurl-gurl lar. Sape-sape yang dah gores kad topup tuh. kad nya jangan buang tau. Bagi kat aku. Aku nak kumpul. Hehe.

Nie aku ade share beberapa gambar kad topup dedulu yang aku simpan.

masih ingat lagi?
abaikan tulisan pen tuh.
Hingga lah bertukar wajah. cam kat bawah ni. Tapi sebelum tuh, tok pengetahuan korang sebelum aku berminat nak kumpul kad topup. aku suka kumpul batang aiskrim. Hehe. pastu tah mane la batang aiskrim tuh. Mungkin ibu aku da buang kot sebab aku cari tak jumpa. ^^

cantik jugak
sekarang
Makin lama makin kecik kad topup. Betul tak? Maybe nak jimat kertas. Nanti pokok yang buat kertas tuh pupus camne. Dah takde kertas kat dunia ni. hehe. Tapi bagus jugak kan. Kurang sikit sampah sarap. Eh. sempat pulak aku buat iklan alam sekitar (^O^)

So, itu saja dari Dak Fisha. Hope terhibur. Sekian.


p/s : ape pulak pendapat korang?? jawab tau!



Thanks sebab baca entry Dak Fisha. Jom lah like and komen pulak

26 comments:

Sharon said... Reply

Haha! Hobi istimewa ni... simpan kad topup! Boleh buka muzium kad topup atau adakan pameran dah ni. haha!

sis92 said... Reply

dulu sis rajin jugak simpan lama2 rimas haha

Mellissa Juyaini said... Reply

kemain banyak kau simpan. haha dulu aku plan nak simpan jugak tapi asyik terbuang je.

Cik Nur said... Reply

samalah fisha, dulu nur pun suka kumpul kad topup..sekarang ni tak lagi.. :)

hihih

Hani Shaa said... Reply

hani pun dulu rajin simpan kad topap tapi sekarang da jarang da .. hehe

Zaza Ridzlan said... Reply

wah hobi unik nih, dlu zaza suka kumpul gambar ct...sampai 3 buku log besar..skg dh xde dah.. =)

AmoyCincai said... Reply

dulu amoy pun sama....lekat-lekat kat dinding bilik..hahha

faiz fakhirin said... Reply

rajinnya awak simpan...mana tahu kot2 satu hari nanti maxis, celcom or digi buat pertandingan kan..kompem awak menang..hehehe

dyabunga said... Reply

byk tu kad topup.. kad topup dya dh masuk tong smph dh.hihhi

Cik Kay Jue said... Reply

ea eh! sama la dengan adek ckj. adek ckj suka kumpul kad top up ni.. kad top up dari tahun 2002kalau tak silap... siap buat main lagi di jadikan duit kononnya.. adeh.. last-last bila da banyak sangat tak tau nak letak kad2 itu di pindahkan ke tong sampah..

Yana Libra said... Reply

pelik je hobi fisha ni..hehe~ :p

saya skang top up online je, lg jimat kertas..hehe~~

dah tak ingat camne nak top up guna kad lagi..huhu

Puteri Diyana said... Reply

waahh!
mmg unik laa hobi akk~hee..
:DDD
nice entry sis omey!!

Myra Azraff said... Reply

pperghhh..hebat !
saya dpt kad topup je..tong sampah terus jawabnya..kahkah

Dak Fisha said... Reply

@Sharon: mmg pon. hehe. wahhh. bagus jugak tuh. :D

Dak Fisha said... Reply

@sis92: ouhh. yeker. kita serupa.

Dak Fisha said... Reply

@Mellissa Juyaini: haha. hobi ler. hoho. nape tak simpan bg aku jaa.

Dak Fisha said... Reply

@Cik Nur: yeker cik nur. fisha ingat kan fisha sorg je minat. hehe

Dak Fisha said... Reply

@Hani Shaa: biasa la tuh. minat tuh akan hilang bila kita makin membesar.

Dak Fisha said... Reply

@Zaza Ridzlan: uwahhh. rajinnya zaza. mesti minat betul dgn ct kan. hehe

Dak Fisha said... Reply

@AmoyCincai: amboiii sampai ke dinding gitu. hehe

Dak Fisha said... Reply

@faiz fakhirin: hem. betul jugak kan faiz. ne la tau kan. moga2 ade la tuh.

Dak Fisha said... Reply

@dyabunga: hahaa. nape tak bagi fisha jaa. kikiki

Dak Fisha said... Reply

@Cik Kay Jue: eh betul ker. waahhh. ade geng laa. hem. camtu la ending nya. ke tong smpah jugak.

Dak Fisha said... Reply

@Yana Libra: hehe. pelik kan yana? ouhh yana guna tuh. hem pakai bank. fisha takdo duit sgt kat bank. koring.

Dak Fisha said... Reply

@Puteri Diyana: hehe. unik kan.
mekasih adik chumel.

Dak Fisha said... Reply

@Myra Azraff:hehe. mmg begitu la ending. ke tong smph.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2012. All Right Reserved by Fisha Adura.