-->

Saturday, March 3, 2012

Kisah Aku & Dak Fisha Blog

Assalammualaikum. Salam 1 Malaysia.

Haluu gurl-gurl sweet and boy-boy handsome sekalian.

Anda sihat? Da makan?


Me??? - Sumber
Entry kali ni aku akan inform korang about my blog. Huh. Jenuh jugak nak memikirkan idea-idea nya. But don't worry be happy. Aku just nak korang tahu asal usul kewujudan blog and ape impian owner blog. Hehe. terpulang pada korang nak baca atau tak. Aku tak kesah pon.

Korang semua mesti ade yang dah tahu and mesti ade yang tak tahu dengan bahawa 'se' nya aku adalah owner yang same untuk blog ni 'When The Idea Was Mooted'. Memang dah takde lagi. sebab blog tuh dah kene hack. Just forget it. So, sekarang ni, aku dah created new blog yang bertitle kan Dak Fisha Blog. So simple. Just gune name aku jer. Senang korang nak ingat kan? Kenapa ade dak tuh? Haha.

Why dear?

Of course lah kene ade dak tuh. Sebab aku kan orang melaka. Gelaran dak tuh adelah untuk orang muda. Hehe. So? Dah tahu kan? Ok. Actually, after kejadian kene hack tuh. Mood aku terus lesap time kene hack tuh jugak. sape yang tak mengamuk + sedih kalau blog yang dah lama di create then kene hack. Kan? Terus aku dah tak nak buat dah. (Amek masa untuk melupakan) Haha. Maybe jugak atas kesilapan sendiri kot. Hem.

So, before aku mengarut lagi. Jom kita review about this blog.

 Owner : Dak Fisha lah kan.
 Title Blog : Dak Fisha Blog.
 When it created : Bulan 1 ritu. ( Alhamdulillah support yang menggalakkan)

Hye-Hye Korang
✿ Blog yang full dengan kontroversi. Haha. Nope lah kan. Penuh dengan info and tips and jalan hidup owner blog. Template aku dari deluxes. Kasi tau sikit. Hehe. Tapi aku tahu ramai diluar sana lebih suke simple template then ikut tutorial Lyssa Faizureen kan? Haha. Tak pun blog skins. Never mind. Hehe.

 Aku lebih mengharapkan orang komen kat setiap entry aku. Hem. Yelah kan. Dah penat-penat buat entry. Ape salah nya korang komen sikit. Ececeh.

 Aku jugak mengharapkan kedatangan and kunjungan followers ke blog aku. Haluu-haluu and tinggalkan link or words anda di shoutbox. Jangan risau! Aku akan pasti terjah blog korang. Aku jugak akan komen kat blog korang. Dijamin. 

 Aku tak tiru sape-sape nya blog. Kalau aku amek sesuatu tuh. Aku dah pon meminta izin and aku ade letak kan sumber sekali. See? Korang dah paham kan.

 Aku jugak tak kesah. U follow me, I follow u back.


Aku lebih selesa gunakan "AKU" bila writing. Sebab aku tetap aku. Mintak maap lah kalau ade yang terasa tuh. Ok. But dalam entry blog ni saje. Hehehe.

Me and You
Nak amek pape, just inform ok. Aku tak kesah but make sure inform aku.


Suka kucar-kacir kan bahasa. Macam mencampur aduk kan english dan malay. Hah. Terbukti kan?

On the way nak baiki penulisan and kelemahan blog.

Seriusly, aku memang tak suka sangat-sangat bila masuk jer blog yang lowat.  uits! nak copy ker? kalau setakat welcome tuh aku boleh terima lah. Ni sampai banyak kali pulak tuh. Aduhh. lemah aku lah camni. Aku tak heran pon kat entry ko. Just disable right klik kan senang, tak payah warning box tuh. (Sorry lau terasa).

 One more lagi takde shoutbox. Lain la kalau RETIS. Kan? Camne aku nak tinggalkan jejak aku. Aku ni dah la suke blogwalking. Hehe.

walking by me
Aku memang tak pandai menghias blog. I'm really serious ok. Hahaha.

Aku terima all request pape pun dari korang. Tak kira lah dari segi tutorial, tips, islamic and whatever pon. Tak kesah. Aku akan kemukakan dalam entry aku. Lebih elok kalau korang bagi something yang bertitle kan "knowledges". Kita pon dapat gain knowledges kan? Right kawan-kawan?

Lost idea. grrrr. hihihihi.


Thats all. To be comtinue. See u at next entry ok.
Sekian Terima Kasih.


p/s : Entry yang sangat simple. Hope korang mengerti. Hehe.
Thanks sebab baca entry Dak Fisha. Jom lah like and komen pulak

22 comments:

::Mastura Zakaria:: said... Reply

pasaipa blog kena hack?siannya....

cik kiwi's said... Reply

hahahaha. batul. bagi aku setiap blog wajib ade shoutbox. senang nak bw. bajet beno tak letak shout. puuihhh..:P

Dak Fisha said... Reply

@::Mastura Zakaria::: entah lah awk. mybe ats kesilapan sendiri kot.

Dak Fisha said... Reply

@cik kiwi's: tau xpe. susah la lau xde.

Yana Libra said... Reply

dak fisha ni muda lagi ke~~~ :P

saya dak yana la camtu..hehe :p


p/s:dak tu mmg melaka je eh? tak perasan sbb dah biasa gune ~~

Dak Fisha said... Reply

@Yana Libra: mude kot. fisha baru 20an. eheheh. yup mmg org melaka. gunekan gelaran dak tuh

Aishah Ghani said... Reply

rajin wat belog lagi...bagus2..hehe..

Miss BaNu said... Reply

laa blog kena hack..ish saya pon follow blog tuh dulu..lau sayalah mesti meroyan sekejap bila penat2 buat blog kena hack lak..bila buat blog baru kena mula dari bawah balik tuh yg leceh tuh..

Diyana Norman said... Reply

heheh rupenye sebelom ni awk ade belog... spe lah yg menghack... x patot betol

Ain20 said... Reply

Cantikkan lagi Blog :D

apix said... Reply

owh , macam tu citer nye ek .? hehe , nak tanya sal hack tuh tapi dah ada orang tanya , xpe lar , saje nak komen , kui3 .. ^,^

^_^ Zaza Nur Iman said... Reply

wah...dak zaza lah jgk :)

Noraim said... Reply

perghh, bukan main panjang explain tu. hihi.

Dak Fisha said... Reply

@Aishah Ghani:hehe. mule2 malas nak wat. tapi support kwn2

Dak Fisha said... Reply

@Diyana Norman: tulah. xpatot kan. geram tol

Dak Fisha said... Reply

@Ain20: hehe. ok3. awk ajar boleh.

Dak Fisha said... Reply

@apix: hehe. thanks sebab bg komen. :)

Dak Fisha said... Reply

@^_^ Zaza Nur Iman: yup. dak zaza nuriman yg comel :)

Dak Fisha said... Reply

@Noraim: hehe. luahan hati terbuku. thanks sudi bace yer :)

aReLaN said... Reply

salam perkenalan.singgah & follow dari segmen tambah follower tanpa blogwalking by MD.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2012. All Right Reserved by Fisha Adura.